mina tävlingsett

Orange - är neonorgane i verkligheten, för vi alla vet ju hur kameran försämras färgerna ;)
Har scharbrak och benskydd, och tröja till mig själv för sommarväder
Ska inköpa plattor till stigbyglarna, samt en luva
 
Turkosa - har bara schabraket än så länge, men ska köpa in benskydd, plattor till stigbyglarna, samt luva. Sen övrigt klädsel till mig ;)
 
Tror det är det här schabraket med! Har dock bara schabraket, och ve tinte om jag kommer köpa övrig utrustnig till det här! det återstår att se ;)
 
Det här gröna schabraket, ska inköpa benskydd och övrig utrustning till mig själv med ;)
 
Sen ett ett lila schabrak med benskydd och utrustning till mig, det ända skulle var luva i sånna fall ;)
i övrigt matchas allt upp med svarta eller bruna benskydd! samt finns det en mängd andra schbrak att välja på som jag även har ;)
 
 








Namn, Mail, Blogg,